ExAminationen Avklarad

Erhm, ja, jag råkade visst stava lite fel i förra inlägget.. men jag hoppas de flesta fatta va ja mena ändå. I vilket fall som helst så är iaf examinationen över och det gick helt okej får jag väl säga. Gött att det är gjort iaf :) Detta firades med jordgubbar och glass hemma hos mamma, precis som vi alltid gjorde när vi va små och fick sommarlov. Fast jag har ju kursavslutningen kvar imorrn, så egentligen börjar ju inte lovet förrän imorrn.. Får se om det ska firas nåt imorrn också, vem vet.. ;p Ikväll blir det iaf mys hemma hos Mange, antagligen sista gången vi ses på sisådär... 11 veckor.. känns lite konstigt, man har ju liksom börjat vänja sej lite vid att träffa den där mannen ibland.. ;p Men men, så är de!

Nu ska vi käka jordgubbar.. GOTT!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gott med jordgubbar :)

Hoppas ni får det mysigt ikväll!

Kramar

2008-06-04 @ 21:40:46
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0