Eximination

Japp, om några minuter är det dags att bege sej till skolan och ha sista eximiniationen (tråkigt att ingen i klassen verkar fatta hur/vad vi ska göra) och sen är det bara kursutvärdering imorrn och sen... s o m m a r l o v !!!! Och det bästa är ju att jag faktiskt har ledigt i år också, på riktigt... i två veckor! Även om detta innebär ganska mkt mindre pengar för min del så ska det bli hur skönt som helst med lite ledigt :)

Nu ska jag borsta tänderna och skriva ner mina frågor.. hoppas ingen jag gillar får dem, då kommer ja tycka synn om dem och få dåligt samvete.. jag fattar nämligen inte riktigt själv vad mina frågor betyer, men jag tror att jag är inne på rätt område iaf :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0