Gåshud

Under hela dagen har jag haft gåshud till och från. Anledningen till detta är att det är torsdag den 12e juni och alla här i Karlstadstrakten slutar nian och tar studenten idag. Ååh, vilka känslor det väcker i mej! Man kan liksom inte göra annat än att le och tänka tillbaka hur jäkla kul det var när man själv tog studenten för ett par år sen. Det började redan i morse när jag gick till jobbet vid sju och mötte ett par glada tjejer som antagligen var på väg till champagne-frukosten, och hela jag blev helt glad bara av att se dem. Sen har det fortsatt så hela dagen när jag sett ballonger och svenska flaggor överallt. Värst var det nästan när jag satt vid lunchen och åt och alla traktorer åkte förbi fönstret. Ååååh! Tänk om man fick göra om det igen.. fast de är kanske det som är grejjen med det hela, att det är en sak man bara gör en gång i livet.. ;D

Nu ska det käkas hamburgare! Tror minsann min kära pojkvän skulle bli lite stolt över mej om han visste att jag gjort (iaf hjälpt till) hemmagjorda äkta hamburgare som vi grillat nu :) Det ni, det tar sej! Snart är jag som den nakne kocken.. fast med kläder på då förstås ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0