Grattis Sverige Och Gomorron!

För mej började dagen tidigt idag, även om det är Sveriges nationaldag och röd dag vilket brukar innebära sovmorron för de flesta. Men det gjorde inte så mycket eftersom det dels är så soligt och varmt redan nu och eftersom det dels innebar att jag hann upp till Mange och krama honom en sista gång innan han åker. Såg på bussarna att alla hade svenska flaggor på sej och det tycker jag ser jättefint ut. Är glad att Sveriges nationaldag är en röd dag nu förtiden, nu ska vi bara se till att fira det lite mer bara. Behöver inte va som i Norge, men lite glada över vårt lands egna dag ska vi väl ändå få va? :)

Snart kommer Manges mamma, sen blir det en snabb fika med dem och sen ska jag och Teta så snabbt som möjligt bege oss upp till min sommarstuga. Ååh, va ja har längtat! Blir väl antagligen att jag stannar där till imorrn iaf, och sen får vi se vad lördagskvällen innebär.. Det lutar väl åt en uteservering skulle jag tro.. ;)

Ha en skön (ledig?) dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0