Handbolls-Skolan

Så var man hemkommen från handbollsmötet då och redo att bege sej till jobbet igen. Sista passet för denna vecka, gött :) Vi gick igenom vad som gällde för helgen och det visade sej att jag skulle ha den äldsta gruppen med grabbar. Trevligt trevlig, då kanske jag slipper små skitungar som kastar bort skor och kryper in i lådor detta år :p Förra året höll jag på att bli gråhårig på speciellt en liten kille, herreguuuud! Men i år blir det nog kul och det kommer va massa bra föreläsningar om både kost och skadeförebyggande träning osv. Skitbra! Och på lördag så är det ju tänkt att vi instruktörer/ledare ska spela skojmatch mot lite "kändisar". Jag tackade såklart ja direkt när jag fick veta att jag fick va med och spela. Men idag när de sa vilka som ska va med så blev jag bli lite nervös och svettig måste jag erkänna, jag menar, va fan, det är ju riktiga elitmän ju! Jag kommer dö! Va många typ bandyproffs som jag inte kände till, men en viss gammal hockeyspelare vet jag minsann vem det är iaf.. Kan bero på att det var/är Katherines största idol och hon inte har tjatat om nån annan spelare.. Är inte säker, men tror han har stor näsa och hade typ nummer 6 när han spela i Färjestad.. ;p Vem kan det va..? ;)

Imorrn efter att jag vaknat och varit med på handbollsskolan så ska jag åka hem till min lilla lya! Hämta nya kläder och tillåmed kanske umgås med mina kära vänner. Guld! Nu ska det packas banan + macka. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: mamman

När spelar du match? Får man komma o titta? Jobba försiktigt och försök sova länge imorrn. pok

2008-06-26 @ 22:09:13
Postat av: Katherine

VAAAAAAAAAAAAAAA??????????????? Driver du? Vilken tid spelar ni den matchen? Hinner ja hem. NU blir ja nästan gråtfärdig. Har inte sett honom på hundra år ju. Jossan!!! Jag måste ju dit!!!

2008-06-27 @ 08:08:06
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0