Inne

japp, idag är jag inne, tro det eller ej. Jag brukar inte va den som är sen att lägga sej ute i solen när det går, men nu har jag ingen större ork att ta mej ut. Vet inte varför, men så är det. Kanske för att jag höll på att svettas ihjäl igår, eller för att jag varit igång hela morgonen med tvättande. Egentligen är de ganska bra att jag håller mej lite inne idag, för då har jag kunnat plugga och städa lite här hemma. Det var på tiden! Ska tydligen in med några frågor på onsdag, och jag förstår inte ens vad de ska handla om, men men. De löser sej alltid!

Skulle egentligen ha varit på väg till mamma nu och flyttat grejjer men vi behövdes visst inte.Jag hade ställt in mej på det och känner mej nu jätterastlös.. Vill upp till stugan.. NU! Sitter här och är en aningens bitter över att jag inte skaffat körkort än.. fast å andra sidan så hade det varit jävligt surt att sitta här med körkort utan bil.. hade liksom inte hjälpt så mycket. Jaja, jag kanske ska ta en sväng ut i trädgården iaf..

Fressten, jag har upptäckt nåt som är jättegott men tyvärr lite tråkigt att äta, nämligen såna där Extra Drops med cactus/hallonsmak. Eller egentligen är de jätteroliga att äta eftersom de är så goa men det är inte så kul att se ut såhär i flera timmar efteråt om man ska bort på galej eller nånting ;p



Sugen på att hångla? Någon?

Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha tjusigt värre det där! Men alltså, kan det inte vara den nya accoseraren lixom? Haru något blått/grönt på dig så kan du ju briljera med en matchande tunga? Röd outfit? Finns röda sånna dära tabletter också=p

2008-06-02 @ 12:59:09
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: preiszan

jag hånglar gärna om man får? helst med båda

2008-06-02 @ 20:35:26
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0