Jävligt Trött Helt Enkelt

Jag är så jävla trött på att tänka alldeles för mycket på alldeles för dumma saker .
Jag är så jävla trött på att gråta nästan varje dag.
Jag är så jävla trött på att inte kunna prata med de som står mej närmast.
Jag är så jävla trött på att få ont i magen av ett ställe som jag förut älskade.
Jag är så jävla trött på att känna mej arg.
Jag är så jävla trött på att tvivla på personer som betyder nåt.
Jag är så jävla trött på att inte känna mej säker.


Suck. Som ni märker är jag helt enkelt ganska trött på det mesta idag.. Kanske beror delvis på att jag inte sovit så mycket efter jobbet idag heller. Men, men.. jag överlevde natten iaf, nu är det bara tre nätter kvar så äre hälja ;D

Nu väntar i alla fall en trevlig runda på stan med Maria!


Bild från en annan stadsrunda,
som slutade i att vi blev hur
tjusiga som helst ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

this is for you: PUSS!

2008-06-24 @ 18:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0