Lite Jobb-Ångest

Hm, den där "jag-vill-inte-gå-till-jobbet-ångesten" börjar smyga sej på nu, fast jag vet att det är lika bra att gå dit och få det överstökat. När man väl kommit in i det är det ju inte så farligt som det känns innan. Man måste ju helt enkelt jobba.. har jag hört :p

Ska snart lägga mej och sova ett par timmar innan jobbet, men först kommer en liten, eller rätt lång, lista :)

Blandade frågor:
Vad heter du? Josefin
Mellannamn? Ida
Vart bor du? Karlstad
Brukar du läsa horoskop? Nä, väldigt sällan
Har du körkort? Erhm, njaa. Inte riktigt än..
När hade du sex senast? Oj, det var alldeles för längesen :( ;p
Vad spenderar du dina pengar på? Hyra och andra räkningar, ganska mycket mat, lite dricka och lite shopping ;D
Senaste konserten? Lars Winnerbäck i Örebro, 5:e december
Festar du mycket? Njaaej, som de flesta andra i min ålder skulle jag tro
Sprit, cider, vin eller öl? Absolut inte öl!!!
Brukar du bli för full? Neej, typ aldrig
Antal kuddar i sängen? 3 stycken
Kan du baka bullar? Hm, har aldrig provat så jag vet inte. Men antagligen kan jag eftersom jag är så grymt bra ;p
Har du varit med i scouterna? Nej
Bläck eller blyerts? Bläck
Mc Donald's eller Burger King? McDonald¨´s
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Den blåa, lättmjölken
Vad åt du till frukost? Hm, två smörgåsar med gurka på och ett glas juice. Och sex vindruvor också
 Hur ser du ut idag? Just nu är det mysbyxor, grått linne och inbakade flätor som gäller
Nästa mål i ditt liv? Vet inte riktigt.. borde va att ta körkort
Hur svarar du i mobilen? Haha, jaa ni, det beror lite på. Oftast "Hej det är Jossan" ;p
Vem ringde du senast? Mange
Vad sa den du ringde? Han påstod att jag är alldeles för dyr i drift!! ;)
Antal timmar sömn inatt? Ööh, typ 9 tror ja
Sov du ensam? Ja
Brukar du snusa? Nej, fy fan!

Senaste person som:
.. sov i din säng: Jag ;p
.. såg dig gråta: Mange, tyvärr
.. fick dig att gråta: Pappa
.. du delade en drink med: Är inte helt hundra, men grannen är en het kandidat ;)
.. du gick på bio med: Mange
.. du gick på stan med: Katherine och Elin idag
.. skällde på dig: skällde.. hm, vet faktiskt inte..

Har du, de senaste 48 timmarna:
.. gråtit? Nej, faktiskt inte! :)
.. köpt någonting? Ja, fika igår
.. varit sjuk? Nej
.. sjungit? Haha, jaa. Av nån anledning har det bl.a. varit mycket "My Heart Will go on" under helgen ;p
.. sagt "jag älskar dig"? Ja
.. velat säga till några att du älskar dem? Ja
.. träffat nån ny person? Nej
.. saknat någon? Ja
.. kramat någon? Ja
.. kysst någon? Nej


Nu blire sängen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0