Mamma Scans Köttbullar

Då var man hemkommen från den lilla rundan på stan dåå. Jag var duktig och köpte ingenting förutom fyra nektariner :) Däremot såg jag ett par trevliga saker inne på Hemtex som hade 50% på allting.. ringde mamma och berättade att önskelistan hade växt ;p

Innan jag lägger mej och sover inför inatt så tänkte jag slå på stort och göra spaghetti och köttbullar till mej sälv. Maria ryste när jag sa att det är mamma Scans jag kör på, och att jag faktiskt gillar dem. När jag sa att jag nästan föredrar dem framför hemmagjorda (inget illa mot dem, de brukar också va goa men tyvärr fyllda med lök) så såg hon på mej som om jag var en liten utomjording. Vadåda, känner jag. Är de bara jag som gillar dem?! Okej, jag håller med om att de kan lukta lite smått.. ööh, illa ibland, men de slinker ju ner ;p

Nu kokar vattnet!

Kommentarer
Postat av: Katherine

Ja tycker också om dom Jossan:)

2008-06-24 @ 19:04:01
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Mange

Även då jag jobbar på ICA vill jag rekommendera Konsums färskaköttbullar de är riktigt goda! Förmodligen de bästa :)

Puss

2008-06-24 @ 19:50:27
URL: http://fuja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0