Mätt Och Belåten

Sådär ja, då var man både nytränad och nyäten, känns skönt. Var som vanligt en jobbig men rolig träning, iaf efteråt. Fick väl lite små-ångest när vi kom till styrkan i slutet och skulle gå skottkärra och lyfta varann men jag bet ihop och vågade det också faktiskt :)

När jag kom hem var jag superhungrig och slängde snabbt ihop pasta och baconsås. Inte helt tokigt, även grannen fick äran att smaka och hon verkade mätt när hon gick härifrån. Bra! Det här med att bo i samma hus som världens bästa Elin är hur bra som helst känner jag, av många anledningar. Man kan liksom förena både nytta med nöje, helt enkelt!

Nu ska jag fortsätta städa badrummet, sen blir det sängen för mej. De ringde och ville att jag skulle jobba imorrn och jag sa såklart ja. Är väl inte helt sugen på att gå upp tidgt och jobba under mitt "sommarlov", men extra pengar tackar man väl inte nej till om man är fattig student känner jag. Imorrn kväll hoppas vi på fint väder igen så jag och Världens Bästa Per kan grilla!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: mange

jaså grilla alltså!! Jag vill me :( men det blir bara jobb jobb jobb för mig.. ses snart!!! PUSSAR!

2008-06-12 @ 17:35:10
URL: http://fuja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0