Öppet Hus

Imorrn har jag bokat tvättid och det innebär att jag faktiskt kommer tillbringa eftermiddagenhemmaplan, i min lägenhet. Ville bara sprida lite reklam för detta ifall att någon skulle ha lite tid över och är intresserad av att tillbringa den tiden hemma hos mej. Välkommen i såfall efter kl 17.00!


(Nej, jag är inte alls desperat. Jag känner mej bara en smula osocial och avskärmad från er andra, och detta är min chans att ge er andra äran att få spendera lite tid med moi..)



Kan ni motstå..? ;p

Kommentarer
Postat av: Katherine

Haha då vet du nu hur jag känner mig när jag bor borta typ jämt. Skittrist... tur att det finns bloggar så man håller koll på vad allt folk gör:D

2008-07-01 @ 10:39:44
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0