Rea På Busstationen

Jag var jättetrött imorse när klockan ringde, men när jag väl kom till jobbet gick det jättefort, gött gött! Nu är jag hemma hos mej själv en sväng, var tvungen hem och hämta lite saker som jag glömt. Lyckades ju såklart glömma både kort och nyckel till jobbet här hemma över helgen, inte bra gjort av mej.. Passade också på att gå in till busstationen och köpa nytt månadskort. Frågade om det verkligen är det billigaste alterntivet för mej, eller om de har nåt slags "sommarkort" eller så. Då fick jag till svar att "vi har inget sommarkort men däremot har vi en liten rea just nu, så köper du ett månadskort så får du ett på köpet". Haha, en liten rea på busstationen, de har jag aldrig varit med om förut! Men asbra ju, sparade ju in 695 kr. Perfekt! :)

Måste laga mat känner jag, men kan inte bestämma mej om jag ska lyxa till det med pyttipanna eller pasta och köttbullar. Hmm, jag är ju en sån stor kock så det är svåra val jag står inför ;p

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh va vi gillar rea :)

2008-06-30 @ 18:47:34
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: mamman

En liten stilla undran, behöver man TVÅ månadskort? Eller var det så generöst att man fick nästa månad gratis? Isf snackar vi verkligen rea!!! Härligt.

Jag räknar med att dyka upp på öppet hus imorrn. Puss!

2008-06-30 @ 20:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0