Rumpnyp Av Herr Fokin!

Haha, tänk att jag överlevde kändismatchen som jag var med och spelade idag, fast jag var lite nervös innan. Tänkte att "jaja, jag gör väl ett byte nån minut iaf så kan jag titta på sen" men när jag väl gått på planen var det ju (som vanligt) hur kul som helst såklart! Det enda lilla problemet var väl bara att många av motståndarna var en smula större, en smula bättre och en smula mer tävlingsmänniskor än vad jag är :p Jag fick äran att hamna på samma position som Herr Fokin och det var inte helt lätt för mej att täcka bort honom med tanke på att han var ca en meter längre än mej.. kändes det som iaf. Gissa om hela läktarn skratta när de spelade ÖVER mitt huvud och han stod på andra sidan och bara tog emot bollen. Jag gjorde mitt bästa och försökte att hoppa upp och nå bollen och störa honom. Inbillar mej själv att jag iaf nådde upp till brösthöjd, men jag är inte helt säker ;S

Haha, på tal om tävlingsmänniskor och vinnarskallar och sånt där. Hoppades på innan att inte ens "kändisarna" skulle ta detta seriöst, men inser nu att det finns en viss anledning till att de går så långt som de går.. allt är antagligen på blodigt allvar i deras värld.. eller varför stod Herr Fokin annars och nöp mej och drog i min tröja fast jag inte ens hade bollen just då?! Och varför sprang han annars fram och nöp tag i min (antagligen väldigt inbjudande) rumpa?! Det kallas visst att psyka motståndarna har jag hört; antagligen var det en lindrigare (och mer kvinnligt anpassad?) variant av "jag drog över din fru inatt. Fan va skön hon var" som man hört att vissa tuffa grabbar kör med på matcher... Jag sprang iaf upp och gav igen med en hård armbåge.. så kanske har han ett litet blåmärke nånstans i knähöjd imorrn ;p

Nu blir det iaf att sova så jag orkar med sista dagen på handbollsskolan imorrn. Mina festliga vänner hamnar antagligen ute på krogen ikväll, själv valde jag att stanna hemma och spara mej till nästa helg :) Vet inte när sist jag var hemma en lördag och låg i soffan, men ganska skönt va de faktiskt (även om det känns som man missar typ allt roliga i hela världen). Hade ändå inte orkat vara så otroligt rolig och social som jag faktiskt är ;p Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0