Sömntuta

Jag höll mej väl vaken ända till tolfte matchminuten innan jag somnade första gången iaf.. Men nu när jag vakna så såg jag iaf att Spanien ledde, kanon. Jag hoppas de vinner, även om jag tror att Tyskland kommer göra det.. Fast det gör väl inte så jättemycket om de vinner heller förstås, kanske blir Mange glad då. Har för mej att han sa att han spelat på dem..

By the way så är det mindre än en vecka kvar tills Mange kommer hit igen! Trevligt trevligt känner jag! <3 Och vad jag har hört så ska det bli fint väder också i slutet på veckan. Tackarrrr! Kan ju inte bli bättre när det ska firas födelsedag än med nära&kära och lite sol upp på det. Underbart :)

Nu blir det soffan och fotboll igen! Om jag lyckas hålla mej vaken, förstås :p


Kommentarer
Postat av: grannen

jag höll mig vaken ALLA matchminuter, trots alldeles för mycke pasa carbonara i magen. duktig elin! dck hade katherine tagit favvofotöljen, kan va därför.. PUSS!

2008-06-29 @ 23:30:10
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: Maria

Lyckades du hålla dig vaken hela matchen?

Hur jobabr du i veckan?

Måste få min Jossan-dos snart ;)

Kram

2008-06-30 @ 10:36:25
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0