Sov-Rekord

Klockan kvart över ett ringde Elin och väckte mej idag. Väckte mej. Det är nytt sovrekord för mej eftersom jag aldrig klarar att sova längre än till kvart över tolv annars, även om jag jobbat natt. Fy farao va gött, och det kanske va bra också, eftersom jag ska på handbollsmöte idag om handbollsskolan som är i helgen. Därför hinner jag nog inte sova nåt i eftermiddag, men nu är jag ju ändå utvilad känns de som :)

Det var väääldigt lugnt inatt, hade nästan ingenting att göra. Sammanlagt kanske vi var aktiva i knappt en och en halv timme... :p Kändes ju lite halv-onödigt att sitta där, speciellt när jag prata med Elin vid 1-snåret och hörde att de kalasade på rätt bra ute på stan ;p Men. Jag får väl vända på det, och se det som väldigt lättförtjänta pengar. Jag får ju ändå över 200 kr i timmen för att sitta och läsa gamla tidningar, inte helt värdelöst ändå :)

Nu ska jag gå och dammsuga lite i det här huset, det var inte igår! Känner ändå att det är på sin plats om jag hjälper till nånting här, det kommer ju typ va så att jag bor här hela sommarn.. :( Dels för att jag jobbar lite halvskumma tider och dels för att de lyckats dra in de bussar just jag vill åka hem med. Känns ganska tråkigt, jag vill heeeem! Saknar ju min lägenhet! ;p Men men, jag överlever ju här med, såklart.

Det verkar va ganska fint väder ute också. Man kanske skulle slå på stort och sätta sej ute ett par timmar, mm, lovely! Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0