Testad Och Klar

Japp, den här gången hade jag spart mej så det var inga problem att lämna drogtestet idag.. för er som ville veta tänkte jag ;p Så nu ska jag bara passa på att göra hål i några viktiga papper medan jag väntar på bussen, sen hem å käka lunch och sen ut på promme med Maria. Fast innan det ska jag ner och mysa lite med min gudkatt, förstås. Ingen ska komma här och säga att jag inte tar mitt ansvar på den fronten iaf! Jag är ju kattvakt nu när Elin glassar runt i huvudstaden och jag försöker minsann va en supernanny till den där Frukten. Igår va jag där flera gånger och på kvällen såg vi tillochmed på TV:n tillsammans. Jag tittade iaf, Frukten mest... gnagde på min tröja och hoppa runt :)


När jag öppnar mit kylskåp där hemma så blir jag bara så törstig! Hela kylen är full av inköp till midsommar och jag är lite sugen på att få smaka lite på dyrgriparna som ligger där och väntar ;) Det blir iaf en trevlig blandning av vin, cider och kanske en och annan drink/bål också, vi får väl se!

      
En bild från förra sommarn,
jag brukar va extra törstig då ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0