Uppdatering

Våra hemmagjorda hamburgare var inte bara snygga, de var väldigt goa också. Jag är ju inte så förtjust i hamburgare om de inte är från McD, men de här slank ner faktiskt!

Mötte ännu fler glada studenter på hemvägen från Per, jag vill också gå ut ikväll och skrika "fy fan vad vi är bra!" på torget klockan tolv och hoppa i fontänen med skum i... Tänk att nästa år är det iaf Jespers tur! Min stora fina lillebror :)

Felix skrev förut också; han är tydligen här hemma på besök och funderade på att komma förbi och hälsa på mej en sväng. Det vore ju hur trevligt som helst, har inte sett honom sen i julas! Så det vore på sin plats känns det som :)

Nu blire snart sängen, dum som jag är bokade jag in tvättning tidigt imorrn bitti. Onödigt gjort känner jag nu, men det blir skönt att ha det gjort också.. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0