MQ Is The Shit

Jag är ju inte direkt känd för att vara speciellt modeintresserad eller lägga upp tips om olika affärer och sånt där, men om det är någon klädbutik som jag skulle vilja rekomendera så måste det ju ändå va MQ ute på Bergvik. Där är de hur bra som helst måste jag säga! (det har inte aaaalls nånting att göra med att grannen och hennes kära vänner jobbar där ;P) Som idag t.ex. när de hade rea och jag och Maria bestämde oss för att ta en sväng dit och kolla lite. Där stövlar vi in och jag börjar med att säga: "Vart har ni det där linnet som någon hade på sej nån gång för ett tag sen som var snyggt?" Det var ju inte helt klart från min sida exakt vilket linne jag menade men efter ett par minuter och lite teamwork hade de ändå trollat fram det till mej i rätt färg och rätt storlek. Asbra!

Nu var iförsej det linnet inte riktigt så snyggt på mej men jag kom iaf ut därifrån men en gul sommarklänning som var jättesöt och bra. Kan hända att den dyker upp redan på midsommar minsann! :) Sen var det en jättemysig tröja med på rean också som jag kollat på förut, men insåg att jag inte hade råd med hur mycket som helst.. jag fyller ju faktiskt år snart också! (Ni läsare som här blev stressade och fick panik över vad ni ska köpa, lugna er. Sitt ner i båten! Det kommer komma upp en låååång önskelista inom det snaraste..)

När vi kände oss klara och lämnade Bergvik så väntade lunch med B, mannen med den störst övertalningsförmågan jag någonsin stött på. Iaf, jag vågade mej på att prova thaimat som var helt okej (har bara ätit de nån gång förut, inbillar mej att de är för starkt för mej).. Jag är så wild ibland! ^^

Nu ska jag packa träningsväskan och sen bege mej mot handbollsträningen. Känns som det var hundra år sen nu igen, den va ju inställd förra veckan. Men det har ju gått bra de andra gångerna, så jag lär väl överleva den här gången också förhoppningsvis :)



Kommentarer
Postat av: emma

hahaha, jag har faktiskt lärt mig att skratta åt hans skämt. ;) hehe.



nej då. jag tvivlar absolut inte. bara på att stå i mål. :P det är ju inte som förr om man säger så. även om det skulle va hur kul som helst att va målis! :D men, man vill väl vinna nån match också?! :p hehe.



ah, det ska jag. första gången. nervös! hehe. men jag brukar bli nervös för ingenting. hehe. hm, dumt! du måste ju smaka på hennes bullar! hur goda dom helst. ;) hehe. men vi ska inte va där så länge, har blivit ändrade planer. hehe. men ett pyttetag ialla fall. hehe.



hoppas träningen gick bra. ;)



kramkram.

2008-06-11 @ 18:32:10
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0