"Har Du En Man?"

Så var handbollsskolan över för det här året och jag är helt slut! Hur trött som helst, och jag har inte ens tränat nåt ju.. kan tänka mej hur alla barn och ungdomar känner sej nu :p Men det tar ju såklart på krafterna att va ledare och ha ansvar hela tiden också, speciellt när det är 15 st 15-åringar som gärna vill visa inför tjejerna hur tuffa de är ;D

Nu blir det till att slänga sej i soffan och se fotbollen när den börjar sen. Kanske orkar se hela, kan hända att jag somnar också, det märks. Börjar ju jobba imorrn igen, då är det förmiddag som gäller. Men men, det är rätt okej ändå, även om man börjar tio i sex. Det är ju bara tre stycken, så jag överlever nog det också :)

Haha, en lite kul grej. Eller patetisk, beroende på hur man ser det.. När jag fick reda på att jag skulle ha äldsta kill-gruppen så tänkte jag att "man kanske ska piffa till sej lite ändå, de kan ju va trevligt om man ser lite fräsch ut iaf och då kan de skryta med att de hade en ung trevlig ledare". Så sitter jag i bilen med ett par av grabbarna på väg till en träning då den ena försöker va lite social och väluppfostrad (mellan tuff-varven så var alla grabbarna riktigt trevliga) och frågar lite artigt: "Jaha, så har du nåra barn som spelar i klubben eller?" OKEJ. Fan va dum ja va som trodde att de ens skulle titta på mej och bry sej det minsta om hur jag såg ut. Va fan, i deras ögon va ja ju helt enkelt bara en av alla andra mammorna som ställde upp under helgen. Haha.. tur att jag inte ansträngde mej och tog mascara som jag tänkte ;p När jag svarade att jag inte hade några barn än så undrade han om jag iaf "hade en man". Jag skrattade lite och sa att "nej, det har jag ju inte, men jag har en pojkvän" Då tittade han på mej och frågade "jaha, säger man fortfarande pojkvän i din ålder?" Haha!

En annan kul grej (eller va de kanske också lite patetiskt? ;p) som jag fick höra på ryktesvägen va att en viss herre hade försökt att flirta in sej lite extra hos mina vänner inatt minsann.. haha, och sen ringde denna herre till mej inatt, (antagligen) ljög ihop en liten historia för att få min kära väninnas nummer sådär vid 04.00-tiden. Dock svarade inte min kära väninna när han ringde, så tyvärr har vi ingen aning om vad denne herre hade på hjärtat... men man kanske kan gissa ;p

Nu blire fotboll! Hoppas Spanien vinner!

Kommentarer
Postat av: Katherine

Haha jo i din höga ålder kan man ju inte säga pojkvän nej... hahah hur mycket äldre tror dom att man är egentligen. Fast å andra sidan trodde man ju att när man va typ 25 så skulle man ha barn o hus o allt. Nu säger ja bara NEJ TACK!

2008-06-30 @ 11:10:09
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0