Mys Med Min Mange

Vilken lyx det var att inte sova själv inatt! Hade nästan glömt (inte riktigt då, men..) att det kan va himlans mysigt att sova på Campus, trots att Manges säng antagligen är den sämsta ever att sova två i.. Kul att träffa honom igen iaf och kvällen igår spenderades först på Alfie där vi åt massa go mat och sen gick vi på bio och såg "What happens in Vegas". Kul film!!

Eftersom det åskat och haglat här i Karlstad nu på förmiddan och jag ändå inte har något vettigt att göra så funderar jag på att krypa ner under en filt (kanske med Frukten som sällskap, jag är ju faktiskt kattvakt) och se en av filmerna jag fick igår. Man får sega sej om man har sommarlov och det är dåligt väder! Och Mange (och även hans mor) var så söta att skämma bort mej med lite presenter, så då är de ju inte mer än rätt att jag använder dem tycker jag :)

En annan "söt" sak upptäkte jag imorse när jag stod i duschen. Jag har inte duschat där förut, så gissa om jag blev förvånad när jag drog för duschdrapperiet och upptäckte att han satt fast en kapsyl-öppnare i stången. Hahaha, jag höll på att dö av skratt jag när jag såg det, och Mange bara tittade på mej som om det var jag som var konstig. "Vadå, det vet väl alla att man måste få dricka en dusch-öl innan förfesten om man ska ut?!" tyckte han. Haha, sött. Eller iaf smart. Som Elin sa, vi kanske passar rätt bra ihop ändå :p

Nu blire tjejfilmer och Ice Age!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hjälper det här?

Kommer det ett inläg nu ;)

Puss

2008-06-17 @ 22:45:04
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0