Allt Är Ju Relativt

Haha, pratade med T idag på msn och med tanke på min kväll på After Worken sist så blev jag lite full i skratt när jag läste vad han skrev:

T: Men i lördags var jag faktiskt nykter :)
T: Nästan helt iaf
J: Haha, jaså du. Nykter för dej är nog inte samma sak som för mej, T!
J: Om vi säger såhär, drack du nån alkohol?
T: Jag kommer ihåg allt under kvällen iaf, det var ju roligt.
T: Ja det gjorde jag, drack 6 cider innan och köpte fyra drinkar på krogen :)

Haha, erhm, som sagt. själv ragglade jag ju hem lite lagomt dragen av fyra glas vin sist vi va på After Worken... :p Lagomt iförsej, klockan var bara nio då när vi begav oss hemåt, perfekt att hinna hem till HJÄLP efter en utekväll sådär ;p

Annars brukar jag iförsej kunna få i mej en del. Lagomt iaf. I lördags var det verkligen lagomt när jag tänker efter, höll mej på en bra nivå genom hela kvällen.. Sådär så man vaknar på söndagsmorgonen och längtar till nästa gång! Vilket för min del blir på torsdag, då är det nämligen klassfest på KRP som gäller :D Kul kul, de va längesen nu vi hade klassfest! Lutar åt att de blir bowling innan också, kul även det. Fast jag brukar va bäst när jag fått i mej en del.. konstigt nog.. eller så är de alla andra runtomkring mej som blir sämre ;p

Imorrn väntar jobb. Gött me lite extrapengar känner jag!  :) Fast det är hyfsat drygt att ställa klockan måste ja erkänna... ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0