Bortglömd!

Haha, där stod jag som en fåne utanför hallen och väntade på Mickis som aldrig dök upp. Hade ju  gjort upp att hon skulle hämta upp mej efter hennes jobb och min träning så jag kunde följa med henne hem å spana in nya huset. Men icke! Hon hade tydligen fått jobba över och glömde att höra av sej.. hm. Tölit tölit, men kanske lika bra de.. Var med å tränade idag me mina stora tjejer och jag var helt slut ja efteråt, haha :D Plus att när jag kom hem så märkte jag att de va massa bra TV-program idag, lika bra att hamna här i soffan faktiskt!

Har varit på systemet idag också och handlat inför imorrn och helgen.. fast jag måste nog ta mej en tur dit igen känner jag, de hade kommit en ny cider som jag inte köpte.. men nu ångrar ja mej, va fan... man lär ju smaka iaf ;D "Spring" hette den, med melon (lät gott) och mint (lät vidrigt). Vi får väl se! Nu är de bara blanddrickan som fattas iaf, så kan Ragnar komma på festen imorrn också. Trevligt tycker ja! Jag menar, vi behöver ju få dit lite killar, de är ju dåligt me dem i klassen, så de är lika bra att Ragnar drar sitt strå till stacken ;p

Nu ska ja se slutet på Top Model! Bara så ni vet..

Kommentarer
Postat av: Malin

stackare! =) inte kul det där.. haft en bra dag?

2008-03-12 @ 21:49:26
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Malin

min med.. lite slött bara =) idag får jag e vad so mhänder.. du då?

2008-03-13 @ 09:49:56
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Malin

Haha okej okej.. vad har du för dig?

2008-03-13 @ 17:05:39
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Mikaelac.blogg.se

nämen vart har mickis köpt hus då? med mattias eller va han heter, han från fif va? gud så kul. har inte mickis nån blogg/msn eller liknande?:) kram på dig "Jossi" som jag så fint kallade dig på den gamla goda tiden;)

2008-03-13 @ 19:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0