Bowling Och Klassfest

Gårdagen blev ju riktigt trevlig, precis som väntat. Först på schemat stod bowling, jag var hyfsat grym men vad hjälper det när de man bowlar med ska hålla på å göra strikes hela tiden? Astråkigt tyckte jag! Man behöver väl inte ta i allt man har... :p

Sen fortsatte kvällen uppe hos Karin på KRP, som vanligt var vi ju inte allt för många ifrån klassen, men så länge eliten är på plats så gör det inget tycker jag! Vi kalasade på bra, Ragnar gjorde det han skulle och självklart var vi tvugna att spela lite spel också. Jeopardy blev det, och jag tycker själv att jag skötte mej bra. Synn bara att det inte stod rätt i facit alla gånger, erhm.. behöver jag ens säga att mitt lag hamnade på minus tillslut och inte ens fick va me i finalen? ;p (Till stor del skyller jag även på min lagkamrat, hon är ju ett kapitel för sej..)

Eftersom alla inte var upplagda för utgång så kom vi ganska snart på att vi skulle stanna hos Karin en sväng till istället, lika kul det! Fast jag tyckte att det var så varmt och litet där, så ingen kan ju klandra mej för att jag var tvungen att gå ut och ta en liten promenad i friska luften ;p

Efter många turer hit och dit så blev det iaf taxi hem tillslut, antagligen bäst så. Ibland passar sej inte vissa saker, man har ju hört om hur farligt det kan vara att tillbringa allt för lång tid uppe på KRP menar ja.. ;D

Kalasbilder från igår:

                                                                                 
                                                                                   Sanna och jag

                                                                                     
 Mattias vill visa vilken "kulinarisk vinkännare" han är, som han sa. Ger lika mkt för ett gott rödvin som en Cheeseburgare :p


                                                                                 
Och Maria vill såklart visa hur kul det är att få va med på klassfesterna fast hon inte går i vår klass längre
                                                                                                                                                                                
                                                                              
                          SG 4, Carro blev sjuk, annars har vi alltid 100% närvaro på klassfesterna ;D          
 

                                                                                      
                                                     Jeopardy-spel på gång! mitt lag vann nästan..    


Nu ska jag sms:a HIT 7 till 72525 för jag vill så gärna ha "Kebabpizza" som rignsignal på mobilen.. Åååh, ja de vill jag! Eller så skiter jag i de och klär på mej istället. Är ju ändå snart lunchdags för min del, kan ju va bra att vara klar då

Ikväll blir det Lets Dance-mys! :) Ha en bra fredag på er!

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon :)

2008-03-14 @ 11:19:31
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: emma

http://enlitentax.blogg.se/1205483218_hll_utkick_efter_pier.html
har en tävling som du gärna får delta i
vinsten är ett presentkort där du kan köpa smycke.
piercingar m.m!
även örhänge ,ringar ,armband ,halsband:)

2008-03-14 @ 11:20:53
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Katherine

Usch... nu blev ja nästan rädd att du skulle ha den låten:(

2008-03-14 @ 15:55:15
Postat av: konstapeln

du drar besökare du minsann unga dam ;) katherines daniel har lagt det mest konkreta budet än så länge, det kan ju bli en liten twist!

2008-03-15 @ 09:55:40
URL: http://preiszan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0