Det Var Ju Inte Så..

..det skulle bli idag :( Jag skäms så..igen. Första gången det känns som hon är glad på riktigt på ganska länge och tio minuter senare så har jag lyckats förstöra även denna gång. Kanske är det inte så hon ser det, men det är så jag känner det.. Fanfanfanfanfanfan. Det va inte meningen, det är inte så jag vill ha det.

Jaja, bara att andas djupt och ta nya tag. Kvällen blir nog trevlig ändå, får ju finbesök snart och även grannen skulle kika förbi en sväng tror jag bestämt.

Blev iaf jättefint med mina lila tulpaner som jag fick av mamma. Tack :) Jag och Elin rännde ju en sväng på stan och jag köpte lite påskpynts-saker. Imorrn blir det till att plocka lite sånt där ris som jag tänkte pynta sen med mina fina fjädrar. Bättre sent än aldrig :)

Kommentarer
Postat av: Anastasija

Glad påsk! I påskens ära tänkte jag ställa en fråga till alla bloggare.

Vilket är ditt bästa påsk minne?

Have a fabolous day!
Anastasija

2008-03-20 @ 18:37:25
URL: http://anastasija.blogg.se
Postat av: M

Sluta skämmas, finns ingen anledning. Du är bara bäst. Tro mig!

2008-03-20 @ 22:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0