Fördelen Med En Stor Rumpa

En fördel med att ha stor rumpa kan va att det iaf blir mjukt att sitta på. De var jag tacksam för idag eftersom jag i princip har suttit ner hela dagen. Jag skulle ju på dömning kl åtta imorse, och eftersom jag tydligen var domaransvarig så var jag ju tvungen att finnas på plats i hallen hela dan. Men när jag kom dit i morse visade det ju sig att det kryllade av tjejer som ville döma och därför fick/behövde jag ju inte döma nånting förrän semi och finalerna sen klockan fem.. snacka om att det kändes jävligt onödigt att va där och bara titta på i åtta timmar! Hade inte alls velat stanna i sängen ett par extra timmar när klockan ringde imorse, usch.. kände mej nästan lite smått dragen fortfarande när jag gick upp ska jag erkänna.. :S Bra förebild jag är, haha!

Men kvällen igår var kul. Förfest hos Katherine och sen utgång på BMB. Sen avrundade vi kvällen med lite homemade mackisar med ost och pommeskrydda till. Kan väl inte begära så mycket mer av en utekväll känner ja.. ;p

Nu blir det sängen, men först ett par bilder från gårdagen! Sov gott!

                              

1. Katherine med hennes frukttårta och stooora paket. Precis som hon önskat sig!
2. Så här kul kan man ha om man har en Katherine och stoppar ner henne i en låda
3. Ett av de obligatoriska "ta kort på oss själva-korten"
4. "JA! Vi leker fulla då!" sa vi. Tror bestämt Per la till en sudd-effekt som hette duga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0