Frisk Igen :)

Åh va det är gött å ha grannen på hemmaplan igen. Nån som förstår en, som underhåller en och som man kan ha otroligt givande konversationer med ibland. Som t.ex.:

E: Va tror du, blir det nån storhandling sen med din mamma eller?
J: Jaa, jag tror det. Vadå, är du sugen eller?
E: Ja de beror ju på, vadå, på att ligga eller?
J: Hahahah, neej på att handla såklart! Det är  ju det vi pratar om!

Hahah, undrar vad Elin satt och tänkte på ;p Gött är det att få göra saker igen iaf. För visst blev det storhandling för oss! Jag köpte nåt starkt medel för att lösa proppar med som man tydligen inte får använda i duschar av plast (fast hur noga kan det va, känner jag?!) och Elin proppade på sej frukostvaror så det stod härliga till. Det är ju snart helg, då kan det va bra att bunkra upp lite extra ;p

 Jag har även hunnit med en tur på stan med pappa och en morgon-promme på ca en kvart. Lite lagomt sådär, skönt med frisk luft men jag måste erkänna att jag hann bli lite småsvettig på min lilla tur :p

Har myst ner mej i soffan ikväll igen och laddar lite inför fotbollen som börjar snart. Sverige-Brasilien idag, kan bli trevligt! Gillar ju Brasilien ja... inte bara för att de råkar va just brasilianare utan de är ju rätt duktiga på fotboll också :) Imorron lutar det tydligen lite åt kalashållet... ;D Kul!!

Kommentarer
Postat av: elin

hehe... jaja... kan väl inte ha koll på allt, som tex vad vi pratar om :D

2008-03-26 @ 19:51:22
URL: http://preiszan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0