Humörsvängningar

Idag är en sån där dag då man bara vill gömma sej för omvärlden, eller i alla fall krypa under täcket och stanna där tills nästa dag. Jag blir tokig på mina humörsvängningar! Det går så fort nuförtiden liksom.. dagen började ju ganska bra. Men men.. Det går väl över. Fast kan jag inte bara få sova lite grann.. å typ vakna upp framåt juni nån gång? Snälla?

Vill helst va hemma och inte göra nåt idag, men så har jag hört talas om utgång.. och jag är verkligen inget sugen. Och hade verkligen inte tänkt gått ut idag. MEN. Jag vet ju att ligger jag här själv ikväll så kommer jag ju ångra mej, precis som vanligt. Ååååh, beslutsångest..! Bad iaf Elin att köpa med en smarrig flarra så får vi se hur det slutar ;D

Nu ska jag försöka ta tag i dagen och ordna upp den lite granna. Jag vet ju att jag antagligen är på topp igen om en timme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0