Ida-Dagen :)

Jepps, det är minsann min namnsdag idag! Måste erkänna att jag nästan glömt bort det själv, men redan tio över tolv inatt fick jag grattis-sms från pappa så jag blev påmind om det. Vi brukade alltid fira med glass förr, mamma skrev och frågade om vi skulle luncha men jag hinner nog inte det eftersom jag snart ska iväg å ha grupparbete. Tyvärr! Men det hinns nog med en annan dag :)

Om man börjar dagen med underbara Lasse så har dagen alla möjligheter att bli en bra dag, tror jag. Har även precis ätit gröt så nu är jag fit for fight! Har ju gått hur länge som helst och trott att jag inte gillat gröt, de va tur att jag provade det igen när jag började jobba på förskolor. Hur gott som helst ju ;p

Nu blir det skolan!






P.S.: Jag lyckades bli precis sådär stressad som jag brukar va igår, sprang runt och vek tvätten precis innan bussen gick. Skönt att man är sej likt!

P.S. igen: Lät såsen stå och koka rätt länge igår tycker jag, men eftersom jag var en aningens hungrig så var det nog inte tillräckligt :p Creme Fraische var något som jag nästan alltid hade förr, men nu har jag gått över till matlagningsgrädde på senare tid.. Ska minsann köpa hem creme fraische och göra ett försök! Tack för tipsen brudar ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis vännen :)
Hoppas du har en bra dag i skolan!
Vi hörs. Puss å Kram

2008-03-19 @ 12:36:54
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Mamma

Alltså, det är inte Ida idag utan Josefina. Bara så du vet. Men grattis, grattis, det är iaf din namnsdag. Puss!

2008-03-19 @ 13:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0