Idag Är Det Våffeldagen

och jag är rädd att jag inte kommer få äta nån våffla överhuvudtaget eftersom jag är hemma och är sjuk idag. Misstänker starkt vart det kommer ifrån, även om jag inte spytt (än) så kan jag inte riktigt ställa mej upp utan att må illa... :( Känns jävligt värdelöst faktiskt, jag är ju aldrig sjuk och vill inte va det idag heller. Men när jag väl är sjuk då är det oftast väldigt synd om mej måste ja erkänna. Antagligen mest synd om mej i hela världen! Tur då att det finns snälla, braiga människor som t.ex. pysslar om en, som tycker lite synd om en och säger att man är rätt bra ändå fast man är äcklig, och som kommer hit med massa sjuk-saker till en. Tack!

                         Skvaller, yoghurt och avdankad cola.. man får när man är sjuk 


Nu ska ja krypa ner i sängen igen (har ju tagit mej till soffan nu) och läsa lite skvaller som jag fick av mamma. Inget bra går det på TV:n heller, dålig stil tycker jag! Va! Man tycker ju ändå att de kunde ställa upp och visa nån bra film nu när jag ligger här alldeles ensam och har det så för jävligt.. är det för mycket begärt? ;p

Tur iaf att jag inte följde med Elin och hennes familj till Branäs. Hade ju varit strålande, att ligga där borta å gnälla.. men å andra sidan, mamma Preisz hade säkert varit väldigt förstående med tanke på att Elin för flera år sen berättade för henne om hur otroligt jobbigt jag tycker det är med toabesök ibland... ;p Hahahaha, resan till Hjo säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Mummy

Puss min lilla sjukling, hoppas du kryar på dig snart!

2008-03-25 @ 13:59:43
Postat av: Katherine

fy fan... ja va också dålig inatt =( spydde inte men mådde lite illa... men mår bättre nu iaf så d va nog inget allvarligt som tur är. Jäkla Elin:p

2008-03-25 @ 14:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0