Jaa! Gärna Jobbig Snö Tack.

Det är så gott när man kan vakna och kika ut genom fönstret, bli förbannad, lägga sej ner igen, blunda, och sen kika ut igen för att se om snön som man såg bara var på låtsas. Icke! Hur tråkigt som helst måste jag säga att det var, det liksom förstörde hela min förmiddag. Blev på dåligt humör när jag kom till skolan med blöta fötter, så egentligen kan man säga att det är snöns fel att jag hällde ut sånt där räk-vatten-äckel på mej själv i skolan. Ja faktiskt, för inte var det väl mitt fel, jag skulle ju bara kika lite :p Underbart att gå runt och lukta typ.. fisk hela dan!! :S Så den som har beställt det här vädret tänker jag va arg på ett tag.. ;p

Kvällen däremot blir nog bättre. Är på väg ner till Elin, kom på att jag inte har nån ketchup hemma, så det blir till att ta med sej en tallrik med spaghetti ner till henne och låna lite.. Imorrn blir det storhandling på Maxi för min del! Tycker ju det är askul att handla jag, fråga mej inte varför.

Elin sa också att Hundra Höjdare börjar ikväll, det blir kul! Gillade ju inte dem i början ja, men nu.. haha, Filip och Fredrik är ju asköna ju! :D

Kommentarer
Postat av: preiszan

ding-ding ding-ding (gör sådär me fingret som big-C gjorde) :D :D vilka stjärnor.. vi får börja fila på våran programidé snart.. kan bli en hit!

2008-03-18 @ 09:40:13
URL: http://preiszan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0