Josefin(a)-Dagen! :p

Hahahaha, jahaaaaaaaaa. De va visst inte Ida som hade namnsdag idag utan Josefina. Haha, glömde visst kolla upp de, vilket av namnen de var.. sak samma, namnsdag har jag ju iaf! (Om jag inte har totalt fel igen :p) Men grattis till mej ändå tycker jag :)


När jag ändå är i farten och dementerar mina små fel som jag tydligen ibland har så kan jag ju lika gärna ta upp det här med den nya cidern, "Spring". Det är ju inte alls mint-smak utan mynta! :p Har iaf hunnit smaka på den nu och den var ju hur go som helst måste ja säga.. Inte ett dugg konstigt att det inte smakade så mycket mint ;p Kanske borde jag kolla upp  vissa saker lite bättre innan jag skriver nåt nästa gång.. :p

Nu väntar en skål med banan och vindruvor på mej, sen är det träning x 2 som gäller. Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Teresia

Grattis pa namnsdagen gumman!:D

2008-03-20 @ 02:34:28
URL: http://taaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0