Kalasdags Igen!

Var inte helt sugen på utgång igår men nu börjar det närma sej dags och kalas-humöret smyger sej på minsann ;D Det kommer som ett brev på posten det där! Kan nog bli en riktigt trevlig kväll idag skulle jag tro. Blir iaf en himlans blandning av både Doris, ananasdrinkar och vin så det känns trevligt!

Idag fick jag även ett väldigt oväntat besök.. Klumpig som jag är så slutade mitt försök till att undvika hans armar  med en huvud-dunk i väggen och ännu mer kramar som jag egentligen klarar mej utan. Men hur som helst, det kändes okej och det var ett skönt bevis på att allt är som det ska...

Nu kom Annica, blir lite mannekängande här innan vi drar oss ner till grannen för ännu mer outfits-utprovning! Själv är jag klar och det har nog aldrig förr hänt i världshistorien ;p

Kommentarer
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 18:07:41
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0