Kevlarsjäl

Kent kent kent. Underbart bra var det ikväll, tiden gick alldeles för fort! Jag stampade takten, skrålade med med min hes-röst och blev lite lätt omhållen när låtarna var som finast. De va jättebra helt enkelt! Vi bestämde oss för att hem, fast det regna, så nu är jag alldeles frusen och tänker krypa ner i sängen. Man får somna tidigt en lördag om man ska upp på handboll även nästa dag, så är det faktiskt!

Världens bästa Per passade på att ta fram "vår låt" också. När första extranumret började spelas så gav det oss båda rysningar av välbehag.. mm.. kevlarsjäl. Lovely!


Nu blire som sagt sängen. Inte så dumt det heller måste jag säga. Gonatt gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0