Lite Rapportering Så Här Dagen Efter

Under gårdagen bara växte kalas-suget och jag kände på mej redan innan att det skulle bli en lyckad kväll. Så klart det blir lyckat iförsej när man umgås med mitt sväng-gäng ;) Först var det fixning och tårta-bakande som stod på schemat, jag kan minsann säga att Katherines tårta blev den finaste och bästa jag någonsin gjort! (kan iförsej också bero lite på att jag aldrig gjort en tårta förut). Sen begav vi oss til Katherine för att fira henne lite i förskott eftersom det är hennes stora dag idag (GRATTIS kathErine!) och sen var det taxi upp till studenternas hemtrakter som gällde. Kul kul var det även där och vi passade på att ge bort vår AS-BRA mugg som vi gjort i present och även tävla i kunskap om M-E och hans bravader. Va väl kanske inte så konstigt att Elin vann ;p

Sen bar det av till BMB där det också var bra drag. Mycket folk iaf, hittade tillochmed Mickis i vimlet! Kul att se henne för en gångs skull :)  Shejkade lite där inne och sen var det dags att inhandla fyllemat och bege sej hem till mej där vi fortsatte kvällen en sväng. Om jag somnade själv? Såklart inte, jag har ju ett rykte att leva upp till! ;p Jag menar, kallas man *****Jossan så gör man, haha..! När det ett par timmar senare var dags för gemensam uppsamlings-frukost så dukade vi fram och lekte hotellbuffé. Trevligt med en liten get-togheter tycker jag! ;p

Nu blir det sängen, sovmorron imorrn.. känns hur underbart som helst! För övrigt så spelade mina tjejer hur grymt som helst idag så jag är riktigt nöjd med helgen :)


Lite bilder från helgens kalasande:

                                                                
Bevis på hur grym jag är                         Födelsedagsbarnet                       Spontankort med tårtan såklart


                                                            
                               Jag och Annica                                    M-Es asbraiga mugg
 

Kommentarer
Postat av: prajan

vi är ASBRA!

2008-03-10 @ 17:34:19
URL: http://preiszan.blogg.se
Postat av: Anonym

härliga bilder! =)
ha d toppen!

2008-03-13 @ 16:27:28
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0