Mina Drömmars Man

Jag måste erkänna att jag blev lite besviken imorse när jag vaknade och förstod att det jag precis drömt var just en dröm och inget annat... Drömde nämligen att jag var på konsert med Lars W och att det var hur bra som helst. Eftersom det inte var nån som visste att han skulle spela så var vi inte så många där och lyssnade, kanske 40 st eller nåt. Behöver jag ens säga att Lasse "upptäckte" mej och valde att sätta sej vid mej och prata efter konserten. Han bjöd självklart hem mej till honom sen också, ni trodde  väl inget annat! Det är ju inte första gången jag drömmer om mej och Lasse, sist drömde jag ju att han var kär i mej men med respekt mot sin fru Anna ville han såklart inte inleda något. Ett par veckor efter att jag drömt detta så läste jag att han och Anna hade spearerat. Hahaha, jag kanske borde försöka sluta drömma om sånt här :p

Undrar om det var en slump att jag drömde om Lasse inatt, eller om det kan ha nåt att göra med att jag somnade till hans allra  finaste låtar imorse? Vaknade nämligen vid fem imorse och mådde lite dåligt, tänkte att jag vägrar minsann bli sjuk och gick upp, tog en tablett, satte på datorn och lite Lasse-musik. Tillslut somnade jag iaf om, det hjälpte nog lite iaf:)

Nu har jag duschat och fixat lite här hemma så jag funderar på att ta en sväng till stan faktiskt. Inte för att jag ska ha nåt speciellt, men de kan ju va gött å komma ut en sväng. Verkar inte bli nån promme med pappa idag iaf, han brukar höra av sej tidigt i så fall. Annars har jag väl inga större planer för dagen, träningarna är inställda eftersom det är annandag påsk. Därför passar jag på att va lite Frukt-vakt ett par dar framöver nu när Elin dragit på skidsemester. Tror minsann M skulle komma och hjälpa mej lite, jag och katter är ju inte alltid nåt som går ihop till 100% :p

Ha en skön måndag! Antar att de flesta är lediga även idag :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Tadaa, här är jag! Hoppas din påsk varit riktigt bra.
Det där med ferre lät ju inte helt fel, ska tänka över det.
Vi hörs i veckan.
Puss å Kram

2008-03-24 @ 17:43:05
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0