Oväntat Besök

Shit vad jag blev rädd igår kväll! Låg i min säng, TV:n va på, hade musik på datorn och pratade i telefon när jag tyckte att det knackade nånstans. Tänkte såklart att de va till grannen, men när det fortsätte att knacka så fatta ja att de va på mitt fönster som de lät. Jag blev såklart skiträdd, hade inte planerat in ett besök och var heller inte direkt i toppform för att ta emot nån heller. Men så smög jag dit iaf och där stod Världens Bästa Per. Tack och lov! Han hade varit och köpt blåbärssoppa, nyponsoppa och tropicana-juice till mej efter jobbet så jag skulle bli frisk fortare, hur gulligt som helst! :) Det var bara att tacka och ta emot, kanske skulle ha mått bra av att dricka det redan igår men nu sitter jag och mumsar på det till frukosten iaf. Gott! Idag mår jag hur bra som helst nästan, itne ett dugg synd om mej nu. Känns lite fånigt att va hemma från skolan även idag, men antar att jag fortfarande smittar så det är väl bäst så. Ska i alla fall klä på mej och gå ner till Frukten och säga hej, sen blir det nog en kortis-promme för min del. Känns som jag skulle må bra av lite frisk luft :)

Har betalat alla mina räkningar nu också, kalla mej konstig men jag tycker fortfarande det är lite kul att göra det ;p

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Katherine

Nej, ja mådde inte så dåligt o inte så länge heller. Hade ju en tur där bara då allt ville ut;) Men när dagen gick så märkte jag att d inte var så farligt. Vi hade jättekul i lördags. O inte d minsta bakis, till o me daniel gick upp kl 11 o hjälpte mig att städa. D ä så d ska va=)

2008-03-26 @ 11:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0