Pax För Att Va Brasilien! :D

Tisdag idag alltså, och det innebär ju självklart TV-kväll med grannen. Dock blev den inte så lång idag, kanske berodde det på att Gynning hade sista programmet förra veckan och att Elin tog ut krafterna på att baka massa fina chokladbollar, i alla fall så kände jag att det var dags att dra när värdinnan låg i soffan och halvsov. Det är ju annars en trevlig vana vi har i vårat gäng, vi brukar somna när vi umgås med varandra. Så kul är vi :D

Har också varit duktg och läst iaf lite av det vi ska läsa tills imorrn. Jag väljer ju att tacka ja till jobb när det passar så då får jag skylla mej själv att det blir lite stressigt att läsa det som ska läsas. Men va fan, det är det värt. Idag drog jag och de flesta barnen igång fotbolls-VM, hur kul som helst! De ville va "Sveriget och han Zlatan" och då paxade jag för att vara Brasilien. Alla vet ju hur bra de är på fotboll, eller hur?! Sen att många av dem är riktigt trevliga att se på gör ju inte saken sämre.. ;p

Nu ska jag gå och plocka ur min diskmaskin. Jag har liksom fått vatten på min kvarn, som man så fint säger; nu när jag vet hur man använder den tycker jag det är hur kul och bra som helst att diska där i stället för hand! Var ju ändå lite emot det från början, men nu ni, nu är jag på gång :) Inte alla som är stolta över att ha börjat använda en diskmaskin, men hey, thats me :p sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0