Sovmorgon

Här sitter jag, nyss hemkommen från lite tv-mys med grannen, och skäller på mej själv för att jag gnäller över att inte ha sovmorgon imorrn heller. Men egentligen är det inte mitt fel; genom att gå så här lite i skolan som jag gör så blir man bortskämd med att inte behöva gå upp tidigt, och nu har jag faktiskt gjort det i flera dar! Och i helgen fick jag ju heller inte sova för då var det handboll som gällde hela dagarna. Men men, ingen sovmorgon innebär ju att jag får extrajobba lite granna, och det är ju mer än välkommet! Jag menar, det känns inte helt okej att tacka nej till jobb bara för att jag vill sova länge på morgonen :p

Nu ska jag iaf diska lite här och sen krypa ner i sängen och läsa lite mysiga barnböcker innan det är dags att sova. Det känns som det var hundra år sen som jag var hemma ungefär.. och när jag tänker efter så, jaa... i fredags va ja ju hemma, annars har det mest blivit att åka hit och lägga sej och sova, om ens det.. men så äre väl ibland.. Det går nog bara nån vecka så kommer jag va inne i mitt slappa liv igen ;p

Gonatt gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: elin aka konstapel ärta

unga fröken ohlson för förbereda sig på att gå upp tidigt, det är faktiskt så liver ser ut för oss vanliga, dödliga! jag ska säga dig att på min tid hade vi minsann ingen sovmorron ;D

2008-03-05 @ 17:23:18
URL: http://preiszan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0