Uttråkad

Behöver jag säga att jag är jäkligt less på att ligga  här i min säng? Behöver jag säga att jag är trött på att se massa dåliga TV-program? Behöver jag säga att jag stör mej på alla som heter något med våfflor på msn? Behöver jag säga att jag är avundsjuk på de som inte blir illamående så fort de rör sej det minsta? :p

Hade tänkt gå till skolan och träna imorrn, men med närmare eftertanke och lite påminnelse från Elin som nu lärt sej förskolornas 48-timmarsregel (fan!) så inser även jag att det inte vore sådär jätteschysst av mej att ge mej ut och smitta ner alla runt omkring mej. Det räcker med de stackare jag antagligen redan smittat! :( Men imorrn kommer iaf efterlängtade Elin hem. Är en aningens uttråkad redan nu av att bara ligga här.. och eftersom vi antagligen inte kan smitta varann nåt mer nu så kan ju iaf vi umgås lite granna med varann imorrn.

Trevligt iaf att folk hör av sig och frågar hur det är med mej.. det uppskattas nu när det är så otroligt synd om mej! ;p Fick också sms förut "oj vad det känns tomt och meningslöst när man inte kan sitta och titta på, och beundra dig i klassrummet". Haha, tack Världens Bästa Per, det muntrade upp mej lite iaf. Skönt å veta att man iaf är lite saknad :) Har jag tur så gör brudarna i min SG-grupp allt arbete imorrn och så glider jag in lite fint på fredag och är med och redovisar.. kanske behöver jag inte lämna in nåt eget då fast jag missat det mesta. Man ska inte snylta, men eftersom jag alltid är med annars och tycker själv att jag alltid bidrar med det jag kan så känns det rätt okej att få göra så den här veckan :p men men, det märks! Ska jag skriva nåt själv så löser sej nog det med..!

Nu ka jag skrälla och  zappa lite på TV:n, sen ska jag försöka sova.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars lilla sjuklingen! Men idag kanske du kan dra upp persiennen o njuta av solen utanför. Du ska se att du är piggare imorrn, då närmar sig helgen också! pok

2008-03-26 @ 09:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0