8000 kr minus..?!

Ja men de är ju strålande! Har varit duktig och läst klart allt jag ska och skulle bara snabbt kolla om mina räkningar betalats ordentligt innan jag skulle krypa ner, och upptäcker att jag har  åtta tusen mindre än vad jag förväntat mej. Snacka om panik!! Gick såklart in och kollade vad som hänt och ser att Fritidsresor dragit pengar två gånger för mej idag när jag betalade resan.. Vilka jävlar! Jag menar, jag betalar gärna ett par tusen för att få resa utomlands snart, men dubbelt.. haha näääe, skulle inte tro de! Speciellt inte som jag inte direkt är rikast i stan just nu (och kommer inte va förrän lönen kommer nästa gång.. i juli) Hoppas bara att det är lätt att rätta till, så de inte blir massa krångel å ska ta tid å grejjer.. I need my money, för fan!! :(

Nej, nu får de verkligen bli att lägga sej innan jag upptäcker nåt annat katastrof-artat. Typiskt!

Kommentarer
Postat av: elin

vaddå, 8000 är de väl värt? ;) eller batalade du min del också kanske, gulle duuu! :P

2008-05-29 @ 10:11:06
Postat av: Katherine

D ska gå på bara nån dag att få tillbaks sina pengar om dom gör rätt.

2008-05-29 @ 11:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0