Alldeles För Mätt

Igår  när Mange berättade att han ätit så mycket lunch så han nästan fått ont i magen så skrattade jag och tyckte att han va dum. Nu är det inte lika roligt längre, för nu sitter jag själv här lite smått illamående efter att ha ätit alldeles för mycket frukost... :S Haha, inte alls bra gjort av mej! Men, men, nu står jag ju mej ett tag iaf.. ända till lunchen skulle jag tro ;p

Nu är det iaf snart dags att gå ner och hänga upp första tvätten, men innan det ska jag försöka komma igång med pluggandet. Jag hade ju lovat mej själv det idag, och då måste jag ju ändå kunna göra någonting innan halv dagen har gått... Jag kan ju iaf ta fram papprena och läsa vad det är som ska göras. Alltid en början!

Nu ska jag mejla mamma om lunch-dejt, sen blire plugg som sagt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för lunchen o sällskapet. Underbart i din härliga trägård! Nu är det jobb som gäller, plugga på du! pok

2008-05-13 @ 13:21:03
Postat av: Mange

hehe :) det är drygt när man ätit för mycke :P

2008-05-13 @ 13:48:10
Postat av: Katherine

Hej hej! Är du ledig imorrn? Det är jag, tänkte om du är så kunde vi va lediga tillsammans:p

2008-05-13 @ 18:40:04
URL: http://knattiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0