Are You From Sweden? Do You Want Babies?

Jag är upprörd! Jag brukar verkligen hamna i jobbiga situationer på bussar, men idag var jag faktiskt med om en mycket obehaglig situation som var bland det värsta jag varit med om, och bussresan som annars brukar vara rätt trivsam var idag allt annat än trevlig.. Bussen var i princip full, så folk fick sitta två och två med en okänd (katastrof här i Sverige!) och vid mej satte sej en man i ca 40-årsåldern. Jag kände redan direkt när han satte sej att något inte riktigt var som det skulle, och att det skulle bli en väldigt låååång bussresa. Han liksom "råkade" komma alldeles för nära och lutade sej över mej på ett väldigt obehagligt sätt för att "titta ut" genom fönstret. Men när han placerade sin arm i mitt knä och "råkade nudda" mitt bröst med sin armbåge för sjunde gången fick tillochmed jag nog och gav ifrån mej ett litet "sorry" så att han tog bort sin arm. Då gav han sej direkt men gick istället över till att smeka min arm, vilket jag faktiskt inte tyckte var så mycket bättre... Fy fan! Nu efteråt blir jag nästan arg på mej själv, varför skämms jag och varför vågade jag inte säga ifrån mer? Redan när han började ta på mej så måste jag väl få säga ifrån, va fan, där satt jag och svettades och ville därifrån men sa knappt ett ljud för att det var pinsamt. Hallå, hur dum får man bli liksom! Det är väl ändå inte jag som gjorde något fel, och även om man nyss flyttat hit (mellan frågorna "Are you from Sweden? "och "Do you want babies?" så berättade han nämligen att han nyss flyttat hit från Somalia) så är det inte okej att ta på någon som uppenbarligen inte vill..! Nä fy farao alltså, när jag skulle av så försökte han sej på någon form av kram och sa att jag gjort honom glad för dagen men jag typ sprang av bussen och nästan skakade. Det var faktiskt väldigt obehagligt och jag var tvungen att ringa Mange direkt efteråt för att få avreagera mej lite. Haha, jag kanske är fånig, men det var faktiskt inte helt okej..!

Tack och lov så var resten av dagen väldigt mycket bättre. Dessa bilder säger väl allt:

                        
Sol, sol och underbart sällskap. Kan man va annat än hel-nöjd?!

Kommentarer
Postat av: emma

ja, det funkar säkert nån annan dag. :D och varannan onsdag. trodde det bara va en dag i veckan. TUR att det inte är det. :D men säg bara till dagar och tid. :D
prata med johanna. hon jobbar också onsdagar. men hon kanske också kan nån annan dag.:D
hm, då blir det att springa i sommar. haha. vilken syn. :S
har jobabt hela helgen, men sol har det blivit ändå. :D
hoppas allt är bra! trots bussresan. ;)
kram.

2008-05-12 @ 08:24:08
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: Katherine

Herregud jossan... du är alldeles för snygg helt enkelt. Kanske bäst att tona ner dig lite när du är på bussarna till forshaga. Dom verkar ju bli helt galna i dig!

2008-05-12 @ 09:30:28
URL: http://knattiz.blogg.se
Postat av: Teresia

Ja herregud.. Jag har läst en massa underligt om dessa Karlstad-Forshaga bussarna, och jag vet Valle satt på en buss från forshaga där det gick omkring en gubbe o blottade k*ken för alla som (inte) ville se, och var allmänt väldigt äcklig.
Hm, och jag som har börjat åka buss här nu också mellan Forshaga - Karlstad när jag börjat jobba..
Men nästa gång fåru faktikst dra till personen, jag lovar en vecka i Turkiet så är du bitchslapexpert, pekafingerexpert och en ren bitch i största allmänhet=p tro mig=p

2008-05-12 @ 09:51:28
URL: http://taaz.blogg.se
Postat av: Mamman

Stackars lilla du. Men jag instämmer med andra inlägg, du är väl helt enkelt för snygg för att åka kommunalt. Och för snäll! Ge dem en varning om de tafsar, sen får det bli en örfil eller rent av en rak höger (vänster?)! Hoppas allt är bra och att vi ses snart. Pok

2008-05-12 @ 14:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0