Barnarbete

I morse när jag gick ut i solen så såg jag att det stod en liten kille och fyllde pappas skottkärra alldeles själv. Hahah, snacka om barnarbete; där stod han och grävde alldeles själv liksom :) Skitsöt, grannens pojk som jag haft på förskolan för längesen.. hur go som helst :)

 I min familj är vi för barnarbete, så det så!

Nu är jag lite småarg, kanske rent ut sagt bitter, på mej själv för att jag trots att jag redan igår hade soleksem på bröstet fortsatte sola lite där. Fan, det kliar och är inte alls så tjusigt. Jag som ändå inte legat helt och pressat, och haft några pauser titt som tätt. Men efter att ha kletat in Aloe Vera som alla säger ska hjälpa så mot allt, så hoppas jag att det är borta tills ikväll iaf. Annars blir jag riktigt sur :( Nu ska jag rusa till bussen så inte min mardröm blir till en sann-dröm. Vore ju hemskt om jag missade kvällens mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0