Bastu Och Bad?

Om det är det här de kallar fult väder så får det gärna va fult ett tag till ;p Nu blire lunch och en tripp på stan, måste ju hitta nåt trevligt till min käre far som fyller år på fredag :) Sen blir det handbollsträning och sen är det ledaravslutning vid en sommarstuga i närheten. Det ryktas om bastu och bad... vi får väl se hure blir med det.. just nu känns de inte alltför lockande men jag kom ju i förra året och då var det ju tillochmed tio dagar tidigare, och man ska ju aldrig säga aldrig!

Vi hade ju fått nys om att det var fadderutbildning idag också, men inser att jag inte hinner det. Känns inte direkt som det är nån idé att åka upp för 50 minuter.. tyvärr. Om Elin och Hästen-Maria ska dit får väl de lyssna lite för min del också, om de heller inte ska dit äre ju liksom ingen större fara... jag menar, vi kan ju antagligen allting redan ändå ;D

Kommentarer
Postat av: Mamman

Så du ska till Blysjön ikväll? Oj vad du har många järn i elden. Hoppas ni får en trevlig avslutning då. Vi ses imorrn. Pok

2008-05-14 @ 14:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0