Campus

Jaa ni, då vet jag hur det känns att "gå hem till Campus" efter skolan.. det ni, va en ny upplevelse! Här bjöds det på ris och kycklingwok och allting var nästan jättegott :) Som tack för maten var det på sin plats att ställa sej och diska kände jag, även det en ny Campus-upplevelse för mej och inte helt självklart hur man gör här... Vilken diskborste får man ta? Vart kan man ställa disken utan att den blir skitig igen? Ja, ni förstår ju att det var en pärs, men jag tror jag klarade det ganska bra..

Snart bär det av hemåt för att fira pappa som fyller år idag, grattis grattis till honom! Sen ska vi hem och heja fram Sverige till final i VM och sen blir det sängen. Imorrn väntar den stora 99-årsfesten som vi nu väntat på ett par veckor. Måste erkänna att vi är lite nojjiga över vad vi ska ha på oss och framför allt vad vi ska dricka. Kan man ta med sej vad som helst hit? Kan man ställa ifrån sej drickan utan att det försvinner? Och kanske viktigast av allt; vågar man ställa ifrån sej glaset och riskera att få det till bredden fyllt av knark?! Vi får helt enkelt se hur vi löser alla dessa stora problem denna Campusfest för med sej.. fast vem vet, det kanske till och med blir kul ;p


Och om ni undrar; neej vi tjejer har inte alls några fördomar mot Campus som ni kanske märker. Inga som helst faktiskt..! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0