Campusfest Va Det, Ja...

Sådär ja, då har man gjort debuten då och vi överlevde allihopa faktiskt. Trots att vi satt hemma hos mej först och skrämde upp varann med diverse hemska scenarion som skulle kunna inträffa under kvällen. Men när den fina tårtan  var klar (den fick vi mycket beröm för ska sägas!), summerwavesen var på plats och plastglasen  (man vet aldrig hur bra diskat de är uppe på Campus) nerplockade så vågade vi oss ändå upp till KRP. Väl där höll vi först på att inte bli insläppta, men sen fick vi tillochmed smaka lite på bålen som kvällens födelsedagsbarn hade fixat. Trevligt!

Mange och hans vänner hade fått fina lila t-shirtar som jag blev lite avundsjuk på och till att börja med lektes det lite olika lekar med födelsedagsbarnen. Sen bestod kvällen mest av lite mingel, obligatorisk korttagning på oss själva

                                                          ,

 lite lapdance och jaa... förtärande av diverse alkoholhaltiga drycker skulle jag vilja säga. Jag (och många med mej) blev jättefull! Det kan bero på att jag drack väldigt mycket, men jag är ändå inte helt säker.. nu när jag tänker efter så känns det högst troligt att någon hade lagt något i mitt glas, för det är väl sånt de alltid gör uppe på Campus...?!

Kvällen slutade iaf med att mina kära vänner åkte hem och jag och Mange "gick hem till 6:an" och la oss. Tack och lov var även Mange hyfsat dragen så han märkte nog inte riktigt hur full jag var (försöker jag inbilla mej iaf). Han lagade mat och jag satt mest och koncentrerade mej på att andas. Sen ropade vi gonatt till varann (ja, vi lyckades somna på olika våningar) och så var den debuten över. Nu ser vi fram emot nästa helg, när det är dags för den riktiga Campus-festen! Det ni, mina vänner, det kan bli kul! :)


Eftersom jag har en känsla av att jag kan ha varit en smula jobbig inatt så lägger jag upp denna bild för att på

något sätt gottgöra det lite.  Två favoriter på samma bild, det kan väl inte bli så mycket bättre än så..?!

Nu ska jag verkligen sova, jag har ju heldag i skolan imorrn kom jag på. Kommer inte ens ihåg när jag hade det senast, men det känns ganska avlägset iaf.. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0