En Liten Lista

Tro inte att jag på något sätt härmar mina kompisar nu da som redan gjort den här listan, jag är visst lite efter, som vanligt.. men men här kommer lite svar iaf :)

För 5 år sedan:

Skulle jag snart fylla myndig och var antagligen laddad till tusen. Jag var tillsammans med T som var killen som passade mej hur bra som helst, men som kom in lite för tidigt i mitt liv. Jag gick ur tvåan och sommarjobbade med mitt "drömjobb". Sen följde jag med La Familia till Bulgarien på lite semester också.

För 3 år sedan:

Var det 2005 och ett av mina mest... jaa, va ska man säga.. händelserika år. Det var först lite upp, sen lite ner och sen gick det bara upp upp upp! Det var London och fest med Elin och Sofia, det var en jobbig vår med uppbrott från T, och sen bev det bara bättre och bätte igen. Sommarn bestod av fest fest och fest! Det var oförglömliga resor till Italien och Stockholm med Elin, och det var också då vi tog en tripp till Norrköping, bland annat för att se Lars Winnerbäck. Vilken sommar! I september träffade jag B och det var bland det bästa och värsta jag gjort i hela mitt liv. Hösten var annorlunda och kändes inte som den var på riktigt, men jag mådde bra och var glad.

För 1 år sedan:

Arbetade jag för fullt med min hemtenta, allt för att den skulle bli så perfekt som möjligt så jag skulle slippa rester och kunna åka på min och Elin H:s Bulgarien-resa med helt gott samvete. Jag lyckades, och vilken underbar vecka det blev! Jag jobbade på Stora Enso som vanligt under somrarna, och passade på att ha lite kul under mina lediga dagar. Självklart var det en sommartripp till Stockholm även denna sommar. Jag tog mej också en sväng upp till Malungs dansbandsvecka, något jag var mycket skeptiskt till tidigare, men som visade sej vara riktigt kul även det..! Överhuvudtaget var jag ganska nöjd med mej själv och på hösten såg jag till att fixa så jag mådde ännu lite bättre.

För 3 månader sedan:

För exakt tre månader sedan hade mina tjejer match mot Bruks och det gjorde de bra! Jag rännde också på stan i panik efter billiga saker eftersom jag hade fått för mej att go crazy och köpa 19 paket till min kusin som fyllde just 19 år. Det var kul och en rolig idé men slutade i stress och att jag blev mycket fattigare än jag tänkt mej från början!

Igår:

Lekte jag duktig tjej på förmiddagen och hade städ/pluggdag. Sen tog jag och mamsen lunch i solen och sen bar det av till stan en sväng. Kvällen spenderades på en hårsalong och senare nere hos grannen där det bakades. Efter att ha avslutat dagen med massa pussar och ett par tappra försök till att dänga Mange kröp jag över på min sida och somnade gött.

Imorgon:

Blir det nog en ganska blandad dag.. Skolan väntar för första gången på drygt en månad.. känns kul men drygt på nåt sätt :p Efter det bär det av till Gripen, något som jag gått och nojat för i ett par veckor nu. Suck! Hoppas det går snabbt iaf. Kvällen ska spenderas med vänner på MQ:s tjejkväll. Trevligt!


Om ett år:

Så har jag läst klart sex av mina sju terminer på KAU. Antagligen är jag en ännu grymmare fröken än vad jag redan är. Kanske har jag tillochmed fått upp mina tavlor på väggen.. (Med mitt tempo vet man aldrig..) Förhoppningsvis har jag tagit upp min handbollskarriär och extraknäcker som proffs på kvällarna. Kanske har jag precis firat ettårsdag med en viss någon, vem vet. Det jag garanterat vet är iaf att jag fortfarande hänger med mina underbara vänner och har det egentligen hur bra som helst :)

Kommentarer
Postat av: Katherine

Haha jäklar va många inlägg på samma dag=) Hade du tråkigt eller bara så massa som behövdes skrivas? Åker till Köping imorrn:( trist trist... men på lördag hänkar ja på om d fortfarande va ok. Puss

2008-05-14 @ 18:29:38
URL: http://knattiz.blogg.se
Postat av: emma igen.

hihi. ja, det är den johan. :D du har världens bästa kusin kan jag säga. ;) hihi.
hm, har tänkt lite på den där springningen.den kanske jag kan ta typ här hemma? runt lambergstjärn eller nått. till att börja med ialla fall. haha.
vilka är det som ska va tränare förresten? :) och vilka andra är på? uh, fan va kul det skulle va. :D
men säg till när ni bestämt allt, dagar, tider och sånt. så ska jag kolla upp det. :D hihi.
kramis-

2008-05-15 @ 13:18:02
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0