Fadder Till Hösten

Vilken skön känsla att komma hem hur trött och svettig som helst efter träningen och få höra att godingen fixat de där med nollningen till hösten också. Hur bra som helst, vi kommer bli världens bästa faddergrupp och våra kära nollor kommer älska oss redan första dan ;D Verkade ju som att det kanske inte skulle bli som vi ville där en sväng, men det ordnade ju upp sej till slut, och tur var väl det.. både för oss och för de andra, höhö. Hm, är ju bara lite nojjig för alla lekar jag, är ju inte helt såld på sånt där. Alldeles för feg, tyvärr.. men kalasa och dricka lite alkohol gillar jag ju, så de är väl värt att stå ut I guess..! Det kommer utan tvekan att bli jävligt bra drag iaf :D Och jag kommer nog ha ännu roligare som fadder än nolla, även om det inte var helt fel att va nolla heller förstås.. :)

Nu ska jag krama lite på Mange och sen är det gonatt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Fethajja att vi kommer bli tidernas bästa faddergrupp ;)

2008-05-22 @ 12:40:58
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0