Go morron!

Solen är redan uppe och skiner, och med flätor i håret och sommar-outfiten på så är jag redo för dagen. Innan jag åker till morfar och sätter igång så ska jag ju faktiskt till "jobbet". Konstigt nog känns det inte alls tungt att jobba när det är sånt här fint väder, suckar inte ens inombords när det är dags att gå ut ;) Hmm, undrar varför!

En annan positiv grej är att det redan är fredag och alltså helg.. underbart! Och jag känner mej inte ens speciellt sugen på godis.. (än) det ni! Inte alltid det inträffar ;P Men dricka får jag ju faktiskt dricka på helgen iaf.. och tur är väl det eftersom imorrn blire kalas ;D

Dags att ge sej av! Hoppas ni får en skön fredag :)

Kommentarer
Postat av: Katherine

Trevligt me grillning på lördag dock glömde ni ju berätta detta för mig. Skärpning! Eller försökte ni att jag inte skulle komma? Haha trist för er... jag är me överallt=D

2008-05-09 @ 11:31:09
URL: http://knattiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0