Gonatt

Efter en lång dag innehållande bland annat:

*  sovmorron
* pluggande i solen (varför inte förena nytta med nöje?!)
* kramar
* skrivande på datorn
* snabbfika med pappa
* tjejkväll på Arkaden
* skoinköp (eftersom jag ändå inte har pengar till räkningarna så passade jag på att köpa två par..)
* pussar
* kycklinggryts-ätande (fylld med grönsaker, det ni!)
* frågestund
* filmtittande
* armbrytning (Mange vann på fusk... om ni frågar mej)

så är det nu dags att avrunda för idag för min del. Hoppas ni också haft en bra dag! Fressten, om nån är intresserad av att ta över en norsk skogkatt vid namn (Fredrik-)Felix (namnet är nog utbytbart :P) så hör av er. Han är rumsren, hårig, kelig och riktigt riktigt mysig för att vara en katt. Så du som är intresserad måste va en bra människa, jag har liksom börjat gilla denna krabat..:(

Kommentarer
Postat av: grannen

frukten kanske vill ha en kompis.... ;) så har du ju nära till felix också :P fast då får vi nog slå ut väggen så att vi faktiskt får en 3:a! hörs sen, puss

2008-05-23 @ 09:50:35
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: Katherine

Har han bestämt sig att han inte vill ha kvar honom nu alltså? Inte lätt att va felix o vilja springa o skoja:) Ta honom du Jossan:)

2008-05-23 @ 10:01:12
Postat av: Anonym

Va söt du är :) Tack detsamma!

Vad händer idag? Vi hade nog tänkt oss in till stan å ta en fika/glass.

Imorgon blir det ferre, hoppas på bra väder :)

Kramar

2008-05-23 @ 11:38:58
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0